Oct 10, 2012

Djordje Balasevic - Музика и филм



Djordje Balasevic Свите знаемо кој страшен уметник , поет и лик... како што еднаш рече некој ми се чини дека само Djordje може да умре од Љубов..




И покрај све прекрасни дела морав да ја издвоим според мене најдобрата песна иако свите му са најдобри.. али оваја мие некако нај нај..


Свирајте ми јесен стиже дуњо моја



Приказната на оваја песна како и уште некој други пример причу о Васи ладачком
имаа тесна поврзаност со филмот , и им дава целосна слика уметностна што ја креирал Балашевич

Филмот , кој не го гледал мора да го гледа прекрасно нешто и се кладим дека ниеден фан на Балашвич нема да се разочара

Изволте:


За крај постов за Балашевич би сакал да го посветим на тетин ми Џоко Бошков, кој за жал почина пред година дена а беше огромен фан на Балашевич ..

Уживајте

No comments :

Post a Comment