Apr 3, 2012

Како ли јас да блогирам :)


Здраво ,

Еве као за почеток би напишал нешто за природата на блогов..

Ова е мој личен (ПРВ) блог , сакав да имам место кј што би го искажал своето мислње, би се испукал, би објавил нешто убоо , интересно  , нешто што сакам свите да го вида.. или едноставно нешто што ќе ми користи а можем да го најдем одма. :)

Тетовчанец сум  и  не се откажуем од дијалектот свој зошто најубоо мие да се изразим без многу да му ја мислим , свите постој ќе ги пишуем како ќе ми дојде у моментот може да има многу грешке зошто не планирам да ги мислим превише .. ипак тоа што доаѓа од срце доаѓа такво какво што е.. :)



Ќе се потрдуим да објавуем новости , информацие , компјутерски туториали , интересни слике, зафрканцие ... све што мислим дека вреди да некој да го види .. или да го прочита моето размислуење за тоа и нормално очекуем коментари .. добри и лоши само немојте да цепидлачите за грешке у изразуење и у куцање.

Освен овја работе , сакам поезија и проза ќе се потрудим да напишем нешто мое а може и да објавим некој дела напишани од познаници ( нормално ако сакаа они ) ..

И една од најглавните работе е музиката.. ќе има многу музика и тоа не само стилот што ја го слушам ќе има и све друго што мислим дека е квалитетно и вреди да се прае муабет за него ...

Хејтање како што некој го викаа и се декларираа.. да дефинитивно ќе има многу од тоа , таков сум по природа сакам да си го кажем своето мислење иако тоа нема да се свиѓа на многу душе.
Политика ? Дефинитивно ќе се трудим да ја избегавам али исто и ќе се трудим колку што е можно да ја исмеем.

Е сеа кој расчистивмо за содржинете и темете на блогов , да кажемо нешто околу името ..
Crimes 9 ( 9 Crimes - ова беше зафатено :S )  песна  од Damien Rice музика што ме натера да го гледам филмот Closer кој многу ми влиаше на размислуењата и на случке од приватниот живот и со тоа индиректно ме натера да почнем да пишуем блог.
Сега неможем да се одвикнем од Damien Rice зошто многу се пронаоѓам у неговите текстој затоа и решив да го крстим блогов таке.
Блогот е поделен на 9 поделбе за да биде поинтересно 9 Crimes :
Не дека се тиа некој злочини али нормално и со нив ако се претера може и тоа да стана. :)

Иако името свекако е стаено и многу душе више знаа чив е блогот редно е да кажем нешто и за мене.
Ја  сум Бобан Спировски , низ тетово попознат како Спиро( мислим дека само мајка ми ме вика Бобан ) со средно сум :) јбг...  Работам како програмер, компјутерџиаа и све што треба у PC World ( колегете знаа како ида работеве у оваја забегана професија ) .
Иам 21 година ( ќе праем 22 уш некој месец ) , обожавам квалитетна музика претежно све што потекнуе од ROCK и тн..

Па  тоа би било све мислим за почеток за да има и понатаму што да се каже.. се надеам дека ќе ви се свиѓа тоа што го објавуем ако не ваш проблем  :)

П.С Свите што ќе се пронајда у постојте или ќе се осета навредени тоа само ради нивната психа свите случајности са ненамерни , имиња нема да се користа а и ако се користа ќе бида измислини.. поплаке и жалбе.. кој ќе ни се опрае државава :)

Поздрав

No comments :

Post a Comment